zaterdag 7 september 2013

Weer op de fiets

Na dat John het ontbijt had klaar gemaakt, toast,waffels, bacon& eggs, op weg naar Celebration.
Hier weer op de fiets, maar dat ging niet zo gemakkelijk!
Wat hadden we zadelpijn. Maar toch doorgezet en het was de moeite waard.
Er zijn mooie fietspaden en boardwalks aangelegd waar je door Celebration en de omringende natuur fietst.
Je kunt hier nog goed zien dat het vroeger moeras was, mooie vegetatie en een enkel wild animal.

 Ik had een ontmoeting met twee squirrels op de boardwalk. Zij wilden mij niet doorlaten en zaten op de leuning aan weerskanten op me te wachten. Als ik bewoog bewogen ze ook. John kon door fietsen maar ik durfde niet. Het zijn toch knaagdieren ( lees rat-achtigen).
Er kwamen nog twee fietsers en die hebben ze uiteindelijk met veel gegil weggejaagd. John meende dat ze gewoon geconditioneerd waren doordat ze gevoerd werden. Ik vond ze maar eng.
We kwamen langs leuke meertjes en prachtige huizen. Bij een stop kwam er een wasbeertje uit de struiken. Die zien er leuk uit maar maken een hoop rotzooi bij de huizen, doorzoeken de vuilnis e.d. 

Uiteindelijk toch weer een heel stuk gefietst. Toen nog een lekkere sandwich gegeten en naar huis.
Lekker in het zwembad gedobberd en later nog naar de Kmart.
Deze is de laatste jaren duurder dan de Walmart geworden. Maar toch nog geslaagd voor wat make-up voor onze dochters , een pyjama voor onze kleindochter en nog wat medicijnen.
Bij Cici's een pizza gehaald en nu met een wijntje onder de lanai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten