woensdag 4 september 2013

Lets fly, lets fly away!

Na een kort nachtje vanochtend met de shuttle naar Schiphol.
We waren vroeg maar we konden gelijk inchecken. En ondanks wat er op de site van Arke staat ging dit gewoon bij de incheckmachines,  daarna koffers automatisch inchecken en klaar is kees.
We waren op 15 minuutjes  ingecheckt en al door de douane.
We hadden dus tijd genoeg om lekker te ontbijten en nog te shoppen.
Boarden begon om 10.45 uur en om 11.00 uur gingen we de lucht in.
We hadden geluk want naast ons was een rij van vier vrij. Gevraagd of we daar mochten gaan zitten en dit kon. Dus de eerste uren helemaal happy, maar toen begon het......
Achter ons zat een man alleen maar halverwege de vlucht kwam hier een vrouw met een klein kindje zitten. Dat hebben we geweten. Zij liet haar kind gewoon huilen, sloot haar ogen en  ging slapen.  Iedereen werd helemaal gek van het gehuil.
Het was ook erg zielig voor het jongetje.  Hij ging uit verveling met het tafeltje spelen, nou dat is erg leuk in je rug. Nadat John hem de " look" had gegeven stopte hij hiermee. Een andere passagier sprak de vrouw aan en na een kleine woordenwisseling hield ze zich verder met het kind bezig. Het is natuurlijk ook een lange vlucht. Maar voor diegene die mij kennen weten dat dit mijn grootste nachtmerrie is, kinderen voor- achter of naast me.
En dat terwijl ik heel graag kinderen heb, alleen niet 9 uur achter me in een vliegtuig.
Wij vonden de vlucht met Arkefly reuze meevallen, genoeg entertainment, eten en drinken, veel beenruimte ( comfort) en vriendelijk personeel.
Na alle slechte reviews die ik heb gelezen valt het erg mee.
Nog een uurtje vliegen en dan zijn we ruim een uur eerder op Sandford.
Wordt vervolgd.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten